Kvalita na prvom mieste
Vážení zákazníci,
na znak neustáleho zlepšovania a skvalitňovania našich služieb, sme sa stali držiteľom certifikátu manažérstva kvality STN EN ISO 9001:2009 (#ISO 9001:2015).
Norma EN ISO 9001 definuje požiadavky na organizáciu s cieľom maximálne uspokojiť zákazníka na základe ôsmich základných pravidiel manažérstva kvality:
- Sústredenie sa na zákazníka
- Vedúca úloha
- Angažovanosť ľudí
- Procesný prístup
- Systémový prístup k manažérstvu
- Trvalé zlepšovanie
- Prístup k prijímaniu rozhodnutí na základe faktov
- Vzájomne osožné vzťahy s dodávateľmi
V budúcnosti chystáme ešte množstvo ďalších zmien a školení za účelom skvalitnenia našich služieb a v práci k dosiahnutiu maximálnej spokojnosti vás, našich zákazníkov.